Friday, June 4, 2010

forgetting world peace for a night

nakakaloka na talaga ang reputasyon ko sa blogosphere. akalain mo, some readers really expected me to have some hot encounters with them kapag nagyaya sila. hello?

like i said before in previous entries, i may be a tease but i had never gone beyond teasing. at least not yet. uyyy, not yet daw! may violent reactions? tseh kayong lahat! hahaha!

anyway, i was chatting last night when i received a message from a reader. the exchange was fine initially until he started asking for details as to where i live, how i look like, what i want to do - that sort of stuff. when i declined his advances, he revealed his bitchy self. at since hindi naman ako busy last night, naisipan kong tapatan siya ng aking lavina arguelles-mode. sumaya tuloy ang gabi ko.

reader: i don't like your blog by the way.

john stanley: well, it was not written for you.

reader: well i guess so. duh.

john stanley: then don't read it.

reader: oh. i don't. did i say i read it?

john stanley: so how could you say you don't like it if you did not read it? crap! why did i even bother to argue with you in the first place? gee, sometimes i really forget my own rule of not stepping down to lower levels.

reader: ooh... classic line. that line is so... 90's. wala na bang bago?

john stanley: well, you're 30 years old. i'm pretty sure you're well aware of that, classic as you are.

reader: and you're 28... with a height of a 14 year old.

john stanley: hindi naman kasing-taba mo! plus, i have a model for a boyfriend. unlike you.

reader: gwapo naman ako.

john stanley: says you and your mom.


oh dabah! parang mga dialogue lang sa cheap na pelikula. i found myself laughing after reading the whole stuff. kaloka talaga. napikon yata ang lola ko, ayun tuloy, naglaho na parang bula.

let me make this statement, guys. polite naman ako, i think. pero kung bitchy ka sa akin, i can be the same to you a hundred-fold. fair's fair, right? kaya kung ayaw mong mapikon, be nice. who knows, i might get naughty. echoz lang!

20 comments:

  1. Hahaha. Mabait ka pa nga, hindi mo pa ginamitan ng kapangyarihan ng pera. LOL.

    Buti na lang, I learned early on, to never mix my showbiz career with my personal life. Choz.

    ReplyDelete
  2. I am one with you dude. Imagine his attempt to spite you because he was rejected.

    ReplyDelete
  3. warla irascibella. but you have a point.

    ReplyDelete
  4. Hahahaha..ang taray mo!Panalo!!

    ReplyDelete
  5. A round of applause to you John Stan.

    Haters???

    Haha! The world won't be much fun without them. :)

    You go dude!

    ReplyDelete
  6. wahaha..ano ba yan.

    sana wala akong ma encounter na ganyang mga
    haters lol!

    ReplyDelete
  7. hahahaha - at hindi mo man lang ako kinuwentuhan nito?! lol

    panalo!

    ReplyDelete
  8. Haha Stan. Ahlavet!

    Yang mga ganyan ang hindi ko nawiwitness sa totoong buhay. ano kaya itsura ng dalawang lalaking nagtatarayan ng ganyan sa personal. haha

    ReplyDelete
  9. @ternie: korek! bonggang gown na lang ang kulang.

    @tristan: hay naku mare, ganda pa lang talo na sya, 'wag ng pag-usapan pa ang pera. choz!

    @mugen: bitterness ang drama. kakatawa lang.

    @carrie: i know, right? i mean, hindi naman ako ang nang-away.

    @nicos: bow, hahaha!

    @guyrony: these haters just make bloglife more spicy.

    ReplyDelete
  10. @aris: bitchesa lang paminsan-minsan, ahaha!

    @gauxves: chengkyu!

    @soltero: hahaha pano ka naman nila ihe-hate e naghuhubo ka sa blog mo? lol.

    @iuri: kagabi lang nangyari to tita.

    @johnny: susko, di ko ma-imagine ang confrontational scene na 'yan na kasama ko. kaloka!

    ReplyDelete
  11. i like this! im going to give you a free seminar to maldita classes to enhance this skill of urs lol

    ReplyDelete
  12. aray! ahhaaa (di naman naghubo! aahaha :p)

    ReplyDelete
  13. its fun here!!!did a few backread di ko namalayan nakakarami na pala ko..hehe

    juz a newbie here...

    you earned yourself a brand new follower!

    ReplyDelete
  14. @conio: korek! ikaw nga dapat ang tutor ko, hahaha!

    @soltero: wehhh! hubo! hubo! hubo! lol.

    @desole boy: thanks for dropping by. i'm glad you liked it.

    ReplyDelete
  15. sana bumalik para may part 2! lol

    ReplyDelete
  16. ngayon ko lang nakita ang post na ito at NATAWA NAMAN AKO NANG BONGANG BONGA

    ReplyDelete